Oj, vilket dåligt väder...

Idag var vi ute i världens ruskväder. Det blåste och snöade och snön ven horisontalt.... Dessutom var fisket trögt så idag så slutade vi fiska redan till lunch. Då lagade vi hamburgare och sen tog vi en promenad till Saxnäsgården där min svärmor och svärfar bor i en stuga. Nu har vi landat tillbaka i stugan och nu har vi en lasagne på värmning i ugnen. I väntan på det så dricker vi en "Russian", (Gin, Fruktsoda och en skiva Lime)      :-)

Ha en bra kväll!!

Och DU som läser det här, visst kan du skriva en liten kommentar?


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vill ooockså! :)
Saknar er som sjutton!
Hoppas ni får finväder nån dag.
Hälsa mor och far att jag älskar dom ända från jorden till pluto (som lova säger) (:

2008-04-07 @ 17:52:38
Postat av: Ingela

Hoppas ni får bättre väder snart själv hoppas jag på helgen då vi ska till Värjaren Hälsa alla och speciellt tjejerna!

2008-04-07 @ 18:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0