Lill-piga har flyttat ut....

.... ur vårt sovrum. Hur ska det gå (för mamma...)     :-)   Bara så att ni vet det så är hon (Alva) snart tre år och jag tror att hon kommer att sova bättre utan att behöva lyssna på pappas (och ibland mammas) snarkningar :-)

Idag när vi flyttade sängen så fick jag tårar i ögonen... hur ska jag klara mej när jag inte har henne en meter ifrån mej ;-)

I alla fall somnade hon direkt i sitt eget rum och hon ligger ju inte långt bort, utan vägg-i-vägg med vårt sovrum.

Ommöbleringen blev jättebra men än finns en hel del att göra. Vapenskåpet ska flyttas imorgon och sen så är det "rester" som vi inte vet vad vi ska göra av som ligger i vårt syrum... Det blir också morgondagens problem.

Kommentarer
Postat av: Ida

Neo fick eget rum när vi flyttade hit, han var drygt 10 mån då, han sover mycket bättre i eget rum. Men lite titt som tätt så sover han mellan oss, och när han är sjuk sover han alltid tillsammans med oss, men det blir lite trångt i sängen då :-)

2008-04-13 @ 10:08:27
URL: http://idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0