HM-beställning

Nu är det nog dags att beställa från HM för mitt presentkort på 700 kronor som jag fick för ett tag sej från gratisbio.se.

Förundras fortfarande över att det är så pass enkelt att få ihop poäng. Varje gång jag beställer från de vanliga postorderföretagen (Ellos, Halens osv) så går jag via den sida och vips, så får jag poäng!! Just nu har jag snart 1000 poäng igen. När jag fått ihop 1000 poäng så kan jag beställa ett presentkort för 300 kronor från t ex HM, Åhlens, Guldfynd, Lagerhaus, ginza.se mfl. Inte dumt!!

Är inte du redan registrerad så tycker jag verkligen att du ska göra, annars är du faktiskt lite dum ;-)

Reggar du dej vi den här länken så får du dessutom extrapoäng!!

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Tackar för länken! :)

2008-04-27 @ 23:33:43
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0