Bloggtorka....

Ja, nu har jag haft en djup bloggsvacka. Min egen teori är att det beror på Sommartiden... Jag har varit otroligt trött den här veckan..... Dessutom så är det mer än nånsin på jobbet just nu.

Sen så har jag börjat på ett projekt här hemma ... Jag ska gå igenom "mitt" rum rejält. Än så länge så har jag fyllt en hel sopsäck med skrot. När utstädningen är gjord så är tanken att mitt rum ska flyttas och sen ska Alva få det rummet. Då kommer hon att ha sitt rum vägg-i-vägg med vårt sovrum. Det känns bra tycker jag.

Hur många av Er har känt av tidsomställningen vi gjorde i Lördags?

Kommentarer
Postat av: moa

jag är väldigt dålig på att kommentera! men jag saknar er redan iallafall. kramkram

2008-04-01 @ 22:02:40
Postat av: moa

jag är väldigt dålig på att kommentera! men jag saknar er redan iallafall. kramkram

2008-04-01 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0