Snart glöggdags..

296494-21Snart nalkas julen och då är det dags för varm, gó glögg...

Bloggaren "Sara vill fara" har tipsat om årets Blossaglögg på sin härliga blogg och hon har också lagt ut bilder på både årets glögg (snygg flaska), men även på det 5-pack som finns att beställa, med de tidigare årens flaskor i miniatyr-variant.

Eftersom man måste ha tillstånd från Blossa för att få lägga ut bilder på deras produkter, så länkar jag istället till Sara vill fara. Gå in och kolla! 5-packet är jättegulligt och årets 07-flaska är jättesnygg...

Kommentarer
Postat av: saravillfara

Förlåt Linda att det dröjde med mitt svar, men det är såklart ok att du länkar till mig - jag blir bara glad! Ha en fin söndag!

2007-11-11 @ 10:11:52
URL: http://saravillfara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0