Nu har jag bestämt mej (nästan...)

Ja, jag har maximal otur med bord och tv-bänk. Än vad jag bestämmer mej för så är det antingen slutsålt eller jättelång leveranstid. Nu har jag bytt inriktning och funderar på två Ikea-möbler:

image18

TV-bänken har vitrinluckor i mitten där man kan sätta tyg eller tapet för att förändra utseendet en smula. Istället för de två mörka skåpen så kan man också välja att ha 4 lådor.. Har inte bestämt mej för vad som är bättre....

Ja, vad tycker ni om det här då? Kommentera gärna!!!!!

Kommentarer
Postat av: Magsjuka - Sara

Slå till! bli tok snyggt!

2007-11-06 @ 11:09:15
Postat av: moa

Tvbänken ser jättefin ut! Men visst är de där soffborden ganska små? Eller tänker jag på något annat.. Visst är färgen Brun/svart?

2007-11-06 @ 17:14:49
Postat av: Anna Westman

Snyggt och stilrent. Helt i min stil :)...jag skulle välja luckor i stället för lådor eftersom jag tycker det är snyggare.

2007-11-07 @ 22:10:20
Postat av: sannaminaord

Tvbänken var jättesnygg!
vad kostar den och vad heter den på IKEA? :)

2007-11-12 @ 20:41:19
URL: http://gothiqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0