Tjoho - Jag vann!!

Tjoho, idag var jag först att skriva in rätt svar på Hotspots tävling :-) Efter att ha varit hos systerdotter Sara och ätit sushi så satte jag mej ner och POFF så var frågan där:
 "Fatimas hand är en symbol som ofta används på smycken. Vem var Fatima?".

Jag skyndade mej att Googla och vips fick jag fram svaret, Fatima var Muhammeds femte och yngsta dotter.

Och jag lyckades vara först :-)

Hotspot (Karolina Skande, Aftonbladets modeexpert)har däremot inte meddelat vinnare än, men eftersom svaret är rätt och jag var först så hoppas och tror jag att jag vunnit!!

Vinnaren presenteras när morgondagens lucka "öppnas". Hon släpper tävlingen vid olika tider på dygnet och har man då tur att vara inne precis då så har man chansen att vara först.att svara på frågan!!

Om inga komplikationer tillstöter så har jag vunnit det här:

image98

Ett fint armband från One of a kind / Kyss Johanna

Bilden är från Hotspotbloggen

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Grattis!! Va kul!! Du har riktig tur du nu... köp en triss oxå! ;)
hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0