JIPPI - Presentkort på gång!!

JIPPI!!!
Nu har jag fått ihop 1500 poäng på GRATISBIO och då kan jag beställa ett
 

image97

på 500 kronor från Presenttorget.
Då får man välja ett presentkort från dessa affärer:

image96

Visst vill du också ha chans att få fina presentkort?? Regga dej i så fall HÄR.

Du får direkt 75 (!!) poäng när du reggar dej via min länk!! När du sen har fått ihop 100 egna poäng så räknas du som aktiv och jag får 200 poäng! De första 100 poängen är jätteenkla att få ihop så ta chansen!!

Jag ska vänta tills jag fått ihop 2000 poäng för då får jag ett presentkort på 700 kronor istället!!

Kommentarer
Postat av: Elin Hammarstedt

hur lång tid tog det att få 1500 poäng då?

2007-12-12 @ 16:46:18
URL: http://seabiscuit.blogg.se/
Postat av: Elin Hammarstedt

tack för svaret^^ ah, jag kom på det efter att jag postade det i min blogg, har inte orkat ändra än heller, men ska ta o göra de^^

2007-12-13 @ 11:47:54
URL: http://seabiscuit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0