Midsommar - regnet strilar

Midsommar är här och regnet öste ner i morse. Nu tittar faktiskt solen fram mellan mörka moln. Jag ska just till att göra smörgåstårta, den här italienska som jag bloggat om tidigare.... mums! Tyvärr har de slutat sälja Oliv- och tomatcremen här i Dorotea.... Istället så fick jag köpa soltorkade tomater och en olivcreme. Ska mixa ihop de två och hoppas på det bästa :-)

Sen blir det nog en lugn hemmadag med familjen. Känns väldigt skönt eftersom vi precis fått semester!!!! Åh, så skönt det ska bli! Jag och älsklingen ska vara ledig 7 (!) veckor!! Semester ihop med föräldraledigt blir 7 härliga veckor!

Vad ska ni göra (eller har gjort) under midsommar?
Ta och skriv lite nu så att jag ser att ni lever :-)
Har ni blogg så svarar jag med en kommentar tillbaka i Er egen blogg!


Kommentarer
Postat av: sara rara

7 veckors semester, helt tooookigt! :P gud va avis ja blir! haha! snart börjar heltidsjobbet för mig med och alla bli lediga runt mig ;) haha! GLAD MIDSOMMAR PÅ ER! KRAM!

2008-06-20 @ 17:00:33
URL: http://alaelias.blogg.se/
Postat av: Kia

Åh, låter härligt att ni kan ha 7 veckor ledigt tillsammans. :) detta blir väl sista sommaren som jag och Micke är lediga samtidigt hela hans semester. Så vi får passa på att njuta. Skönt att barnen får vara lediga hela sommaren med. Fortsatt trevlig midsommar!

Kram

2008-06-20 @ 22:49:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0