Julgransplundring och matlagning!

Idag har jag och tjejerna varit på julgransplundring. Där dansade de runt granen, såg tecknad film, fick fiska i fiskedamm och fikade (korv med bröd, festit och stor pepparkaka)! Det var lika uppskattat som vanligt!

Under tiden vi var borta pysslade min man med matlagning! Tre (!) middagar gjorde han som vi ska ha till veckan som kommer. Inte illa! Det blev fläskpannkaka, tacogratäng och skavgryta. Tacogratängen åt vi av idag också och den var kanongod. Det var ett nytt recept ifrån en jakttidning. Tänkte att jag skulle dela med mej av det åt er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Den där måste jag testa :) Vilken jakttidning? Kanske att Janne har den så jag slipper skriva av ;)

2011-01-16 @ 19:12:43
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Linda

Re: Ida

Receptet var i Jaktjounalen nr 1-2 2011.

2011-01-16 @ 21:16:35
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0