Marbella - here we come!

Ja, just nu ser väderprognosen ut så här för Marbella och den kan man ju inte klaga på.... Att det inte är högsommar, det vet vi ju men bara det inte blir hällregn så är jag nöjd :-)

Tisdag lyfter planet från Umeå --> Arlanda -->Barcelona --> Malaga och till sist transfer till Marbella!


Lägenhetshotellet vi ska bo på ligger vid strandpromenaden, mitt emot stranden i Marbella.



Hur lägenheterna kommer att se ut vet vi inte exakt eftersom de är privatägda och lite olika utrustade. Däremot ska alla vara rymliga, ha klinkergolv och ljus inreding och ha wc, dusch, luftkonditionering, välutrustat pentry och en balkong med havsutsikt från sidan eller framifrån.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh gud vad avis jag är! Jag vill oxå vinna en resa! :) Trevlig resa! :) SOLA FÖR MIG MED! :)

2011-04-04 @ 22:26:45
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Marika

Gött! Ska oxå utomlands i början av maj till Kreta och hoppas på att det är fint väder där du.Många har sagt att det kan vara kallt:(

2011-04-17 @ 16:28:13
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Anna

Ser ut som temperaturerna här i Eskilstuna de senaste dagarna :) Hade räckt om ni åkt hit :-)

2011-04-22 @ 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0