Lasarettbesöket avklarat

Ja, igår var vi på lasarettet med Emmy för kontroll av astman. Den här gången hade hon mycket bättre värden när hon blåste. Doktorn tycker att vi ska sluta med medicineringen helt nu och se hur det utvecklar sej. Blir hon förkyld och påverkad i andningen så ska vi köra igång medicineringen igen, åtminstone medan hon är förkyld.

Ikväll har jag börjat pyssla med ett nytt pärlhalsband. Jag hittade ett jättefint inka-inspirerat mönster på nätet och blev sååååå sugen att göra det. Har suttit och trätt pärlor i minst två timmar och sen körde jag igång att virka. Vad händer? Jo, det blir bara kaos av allting!! Får inte nåt att stämma!! Måste bero på att det är 7 pärlor på varje varv.... Med 6 pärlor har det aldrig varit nåt problem men nu har jag rivit upp det 10 gånger och nu orkar jag inte mer ikväll :-)

Nya tag imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, skam den som ger sig... ;)

Jag önskar jag hade ett eget rum till alla mina scrapbooking saker, då hade jag gjort så mycket mer. Nu gruvar man sig för att ta fram allt, för att sedan behöva ta bort det igen. =(

Ska få mig ett eget hobby rum i källaren då det är klart där nere!! =)

Kram

2009-09-09 @ 16:16:15
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0