Webbshoppat!

Nu har jag shoppat lite på webben. Vår yngsta, Alva, behöver ett fleecefodrat galonställ och jag har just beställt ett från www.lillamyran.se. Det fleecefodrade galonstället kostade bara 299:- och ser helt Ok ut. Har naturligtvis kollat på de lokala affärerna först men jag gillade inte att fleecefodret i ärmarna går ända ner och inte är skyddat av galontyget. Emmy hade en sån jacka förut och då brukade det blöta (fukten) sätta sej i fleecen och sen for det liksom uppåt så hon blev blöt innanför galontyget.

Stället som jag köpt finns även hos Linus&Lotta men där kostar det 399:- så jag har ju gjort ett fynd :-)

Samtidigt passade jag på att köpa 4 (!) par legging åt Emmy för endast 119:-. Det var också ett fynd tycker jag!

Webbshopen funkade bra, betala kunde man göra via Faktura, postförskott, Internetbank eller betalkort. Jag betalade via Internetbank och det gick jättesmidigt. Enhetsfrakt 39:- om man inte handlar för över 700 kr då det blir fraktfritt.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Det lät ju jättebra...jag ska in å kolla på den sidan jag med nu :) webbshoppar det mesta jag så alltid kul å kika på nya sidor. kram.

2009-03-24 @ 07:30:04
Postat av: Ida

Förra våren köpte jag en fleecefodrad regnoverall från Ellos, den har jag varit kanonnöjd med. Ska beställa en till nu i större storlek. Den har hållit så himla bra, inga hål än så länge och den har verkligen använts flitigt :-)

2009-03-24 @ 10:18:05
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Nina

Köpte Melvins fodrade regnställ på Remo och Benji förra året och det har funkat super bra. Men nu är det snart för litet så jag kanske ska ta en titt på den där hemsidan! Kanske jag får ta och beställa ett nytt åt han. Tack för tipset!

2009-03-24 @ 20:18:54
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0