Marknad på byn

Idag har det varit marknad på byn. Vi gick ett varv och köpte lite smått och gott. En av affärerna på byn hade ett fynd-tält där vi köpte lite av varje, bland annat filmen Ebba och Didrik för 10 kronor, en massa flörtkulor, julklappssnören mm mm för nästan inga pengar. Imorgon ska jag fara ut och köpa några små mörklila krukor som jag såg där för 10 kr / st. De ska jag ha i TV-rummet i höst/vinter då planen är att ha lila detaljer. Vi får se hur det blir med den saken ;-)



När ni liks läser mitt inlägg så kan ni också ta och tävla om en trasmatta hos Granne med Selma.
Trasmattan är 2,10 m lång och varpen är i två färger (blå och vit).
Tävlingen avslutas den 26 augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0