Pluttarna sitter där!

Ja, nu sitter de där. EKG-pluttarna alltså. Emmy har sovit med oss i natt. Hon brukar få sova med oss när hon har ryggsäcken och sladdarna så att vi kan hålla koll på att hon inte drar loss någon sladd. Det är en tradition nu att hon sover hos oss så det kan vi inte rucka på :-)

Så här ser det ut:

Alva blev hämtad av Eva på förskolan och där fick hon sin favoritmat, köttfärssås och "bisgetti" (som hon envisas med att säga)...

Det blev sent innan tjejerna kom isäng så jag har tagit ut en dag föräldraledigt idag så att de får vila upp sej.

Nu ska jag ta och fixa lunch!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej jag läser din blogg ofta gillar dina recept och alla fina kort på dina små juveler Ha en trevlig helg och krama om flickorna från mig!

2009-02-14 @ 09:01:13
Postat av: My

När jag var liten hade jag 24 h ekg, men nu är mitt hjärtproblem bortopererat!

2012-01-19 @ 16:13:56
URL: http://mylinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0