Min nya köksmaskin!

Idag anlände min nya köksmaskin, en Kenwood Patissier! Efter att jag och Emmy snott ihop kladdkakemuffins så kan jag säga det här om maskinen; behaligt motorljud, snygg..., lättdiskad, vispar bra..... Den har motoråterkoppling som gör att den själv reglerar varvtalet beroende på hur belastad den är, det verkar ju inte alls dumt!

Eftersom vi inte provat nåt mer avancerat än så kan jag inte säga så mycket mer :-)

Bunken är på 4,5 liter och nästa test blir att prova hur stor bulldeg som den mäktar med!

Samtidigt så fick vi chansen att prova våra nya muffins/bullformar i silikon och de var också bra!


Kommentarer
Postat av: Catarina

Nu blev jag avundsjuk! Gott nytt år på er, Hälsa tjejerna från mina :)

2009-12-30 @ 17:15:05
Postat av: Nina

Satt och googlade om just denna maskin eftersom den inte tycks finnas att köpa nånstans, måste fråga var hittade du denna maskin?



Mvh Nina

2010-01-27 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0