Korvstoppning...

Ja, idag hade vi dag 2 av totalt 3 utbildningsdagar i Vmware (virtualisering). För er som inte är it-nördar (som jag) så låter det säkert som "galimatias". Någon förklaring tänker jag inte ge, men det jag kan säga är att det är otroligt tufft tempo och en stor mängd fakta som helst ska fastna där uppe.....

Imorgon blir det utbildningsdag tre och sen ska vi utföra själva jobbet nästa vecka under tre dagar. Efter det så kan man pusta ut för då känns det nog kanonbra. Då är enda nackdelen att mitt vanliga jobb, då har hopat sej under dagarna vi gått utbildning..... Ja, ja, så kan det vara.

Ikväll har det i alla fall bjudits på tårta här hemma. Kompisar och släkt har varit på besök och det har varit full rulle. Barnen kom isäng en timme senare än vanligt så nu blir det en tung morgon....


Har fått flera presentkort hos en av klädaffärerna på orten så nu blir det till att shoppa :-) Hörde att syrran hittat snygga jeans där som fanns i min storlek så det låter lovande!


Nu börjar ögonen hänga på mej så jag måste nog ta och krypa i säng. Dagens alla uppgifter har tagit på krafterna :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0