Ansiktskräm

Ja, nu har jag provat Mary Kays produkter under en period och tycker faktiskt att det är helt OK. Däremot är jag inte van att spendera så mycket pengar på skönhetsprodukter, så därför är jag i färd med att prova andra produkter också.

Har hört flera prata om produkten DGEA och möjligheten att "abonnera" på hudcreme om man vill. Först och främst så måste man ju gilla produkten innan man ens kan tala om något abonnemang och nu får man faktiskt chansen att prova.

För 39 kronor så får man en burk creme och det är utan köptvång! De 39 kronorna ska täcka porto och expeditionsavgift..

Ja, jag har då skickat efter en burk, det skadar inte att prova.

Testa du också så kan vi ju utbyta erfarenheter sen :-D

Kommentarer
Postat av: Sofi H

Ja, han är en ganska lättsam hund.. en där Coda :-)

Verkar som han trivs bra som kontorshund oxå.



Tycker du gör helt rätt i att försöka hänga med ut på toppjakten lite mer :-)

2008-11-19 @ 10:26:24
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0