Höstinredning i TV-rummet

Åh, jag är så sugen på att byta stil i TV-rummet ifrån nuvarande gröna accent-färger till något mera höstlikt, men nu när jag gått runt i Umeå så inser jag att det är grönt som dominerar tyger och andra saker.... Hm, det här var svårt.

Skulle vilja göra något kring orange eller kring vinrött men har inte bestämt mej riktigt vilket håll jag ska gå åt...

De här krukorna är jag småsugen på från Lagerhaus:


Tror att de skulle pryda sin plats på fönsterbrädet med mina garderobsblommor i.... Ska ta en promenad dit imorgon innan jag åker hem för att titta på dem....

Vad tror du??

Den här ljuslyktan är också läcker men den verkar inte komma in förrän i september...


Kommentarer
Postat av: bantarbritta

Ljuslyktan är riktigt snygg, jag har spanat på den jag också. Den kommer i grönt också har jag för mig.

Om du ska handla krukor får du 3 för 2 den här veckan så jag när jag var in på lagerhaus igår! :)

2008-08-22 @ 09:41:53
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Anna LN

Jag har också funderat på att ha lite mer mustiga färger i vardagsrummet i höst. Skulle vilja ha åt det röda hållet. Rött är ju en varm färg. Passar till höst. Grönt tycker jag är vårfärg :-)

2008-08-22 @ 18:40:27
Postat av: Anonym

Hej!

jag har en väsk tävling som jag hoppas du vill delta i

http://enlitentax.blogg.se/2008/august/vinn-denna-vaska-fran-ingelita.html

2008-08-22 @ 21:00:40
Postat av: Les

Kör på orange - snacka om höstmys! Lyktan var verkligen superfin. Skulle själv görna haft tre fyra stycken på en stor zinkbricka på bordet och kanske lite rönnbär som dekoration...

2008-08-23 @ 22:10:43
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0