En hel hög med tävlingar!




Tävla hos Galleri Hemsytt, tävlingen avslutas 15 maj.






Jag är med i utlottningen av ett hemligt paket från Rebuz Kidz, värde 500kr på Rebuz Kidz blogg. Var med HÄR du oxå! Avslutas den1 juni.






Tävla hos Inredningsgalen, tävlingen avslutas den 30 april.




 

Tävla hos Mina vita Drömmar







Tävling hos Fashion, Fame and Everything in Between






Tävling hos Freshgarden






Tävling hos Aratorp




Jag är med och tävlar om en  Svart Retro Väckarklocka hos Novembersara.
En väckarklocka med retro känsla! Klockan går på ett vanligt AA batteri.
Dag och datum får man klicka fram manuellt, like the old days!

DU kan själv läsa om klockan HÄR.





Tävla hos Decorate Me baby, tävlingen avslutas 30 april.



Jag tävlar om ett presentkort värt 200:- hos Elvis-elina i Nikitas blogg.
Tävla HÄR du med.

Tävlingen avslutas 6/5 kl. 20.00.



 
Jag deltar i en tävling på Ellas Inspiration där priset är
de underbara muggarna på bilden ovan!




Jag är med och tävlar hos Tess om ett presentkort hos blå elefant var med du med och tävla HÄR


Tävla hos Shabby Chic Princess World  och vinn en fräck scarf från Gangstar.
Tävlingen avslutas den 1/5.





Tävla om denna behållare av återvunna bildäck av märket Dacarr hos alltidinredning.
Tävlingen avslutas den 26/4. Lycka till!

Vinner jag så ska den få stå i vårt TV-rum och jag ska förvara mina pågående handarbeten i den!

Kommentarer
Postat av: Novembersara

Kul att du är med!

2009-04-23 @ 22:03:17
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi, hi så du har också en sommarstuga som behöver en vedkorg ;-) fniss Trevlig helg!

2009-04-24 @ 10:13:06
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0