Umeåresa dag 2

Idag tog vi sovmorgon fram emot 9 innan vi gick ner och åt frukost. Det är väldigt bra frukost på det här hotellet (Profil Hotel) och jag åt så att jag höll på att spricka :-)

Efter en lång god frukost så var det dags att gå ut på stan en sväng. Jag hann med en hel del butiker innan vi gick till Bishops Arms och åt en Gourmet-tallrik och tog en cider/öl. Gourmet-tallriken består av plockmat som ost, ölkorv, oliver (blä...), inlagd gurka, morötter och sen två goda dippsåser. Det var jättegott. Efter det så gick jag en sväng till på stan tills det stängde (16.00) och då gick jag till Allstars där Mats hittat ett bord inför hockeymatchen Rögle - Modo. Där åt vi Ceasarsallad och Club Sandwich och såg hockey. Sen var vi rätt nöjda så vi vandrade tillbaka till hotellet och där är vi nu och ser Robinson.

Imorgon ska vi äta frukost och packa ut grejorna ur rummet och sen bär det av ut till ICA Maxi -området för lite till shopping innan vi åker hemöver!

Skickar en stor kram till våra små tjejer som huserar hemma hos familen Eliasson i helgen. Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0