Helg!

Ja, då var det helg! Skönt!!!

Vi har ätit älgskav med grönsaker i Tortillasbröd och det var såååå gott. Jag har ätit och ätit och ätit... :-) Till maten slank det ner ett glas vin också som inte var så tokigt heller ;-)

Just nu så håller tjejerna på att måla. De använder "flaskfärger" som är så mycket roligare än vanliga vattenfärger. De täcker ju mycket bättre och blir klarare och finare färger.

Det kan vara så att det måste köpas en liten julklapp till...

Har ni gjort klart era julklappsinköp??


Kommentarer
Postat av: Vendela

Jag är klar med julklapparna, ska bara köpa någon klapp extra till dottern :-)



Blev lite nyfiken vad flaskfärger är för något och var du köpt det? :-)

2009-12-20 @ 18:00:31
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: SofiH

Jag lyckades med den enorma bedriften att få klart mina julklappsköp förra lördagen.

Har nog aldrig nånsin varit klar i sådan god tid.



Otroligt skönt är det oxå!

2009-12-21 @ 12:37:39
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0