Heminredningstidningar

Nu har jag provat på flera olika inredningstidningar men jag har inte riktigt hittat någon favorit. Vissa låter jag bli att prenumerera på eftersom dessa mest innehåller reklam. Just nu har jag en provprenumeration på Family Living. Den tidningen verkar rätt lovande.

Hittade just ett kanonerbjudande på !

Fyra nummer + smyckesskrin för bara 79 kronor (plus porto 19 kr). Ordinarie lösnummerpris är 49:- / styck så det var ju verkligen ett bra erbjudande. Det har jag nu snabbt beställt :-D

Brukar du läsa någon inredningstidning? Vilken tycker du är bäst?


Kommentarer
Postat av: Cathrinr

"Allt i hemmet" är min favorit

2008-10-14 @ 07:57:36
Postat av: Eva

Jag har försökt skicka ett mail till dej, men det verkar som det kom tillbaka. Så jag skulle vilja att du skicka mail till mej för du är en av dom som vann sockerpasta i min tävling. :o)

/Eva

2008-10-14 @ 11:19:58
URL: http://blixman.blogg.se/
Postat av: Viko

Jag gillar Sköna Hem! Family Living är inte en favorit, den är alldeles för "kändis-inriktad" som Hänt Extra fast med inredning istället för fest och mingel.

2008-10-15 @ 03:19:44
Postat av: Erika

Allt i Hemmet är absolut min favvo!

2008-10-15 @ 22:42:29
URL: http://tallbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0