Hektisk vecka

Ja, i veckan har jag inte bloggat mycket direkt.. Det har varit mycket på något sätt. Har både haft en hel del att göra och samtidigt har jag haft rätt besvärligt i min rygg. Men man ska inte klaga för det kan vara mycket mycket värre!

Idag jagar i alla fall "guben" min och jag och tjejerna har haft mysmorgon. Sov till 9, panna mot panna med Alva. Kan det vara mysigare? Sen har vi fikat och myst ännu mera. Nu funderar jag på att baka något för det brukar alltid dyka upp folk som vill hälsa på under helgen.

Ett måste som jag också borde göra är att putsa fönstren. De är ruggigt smutsiga och jag är rädd för att det här kan vara sista helgen med plussgrader.... Få se om vi får hjälpas åt att göra det sen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0