Buzzador!!

Ja, nu har det kommit ett paket igen från Buzzador, det är verkligen skoj att få vara testare!! Den här gången kom det 12 stycken små flaskor och en stor flaska av Flux - Fluorskölj.

Vi har provat att gurgla oss, både min man och jag och det var en behaglig smak. Inte för stark och inte för svag. Munnen kändes jättefräsch efter gurglingen. Vi kommer att fortsätta använda den framöver så får vi se vad effekten på lång sikt blir!

Sen så har jag buzzat till både grannar och släkt. Provflaskorna har delats ut. Till och med idag så har jag delat ut sex flaskor och berättat om produkten!

Är du en Buzzador? Om inte, ta och regga dej direkt! Det kostar inte en krona att vara med och du får testa olika sorters produkter. Först matar du bara in en profil över dej själv, vad du är intresserad av lite sånt, sen får du produkter som passar till detta.

image436

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter kul att testa saker, kanske borde ta och regga mig. Ha en trevlig kväll!

2008-05-03 @ 19:02:57
URL: http://carrobarrometer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0