Är du Buzzador?

image401

Ja, vad är en Buzzador? En hundras ? :-)

Nej, en Buzzador innebär att man tar emot produkter från alla möjliga håll och testar dem. Sedan skickar man in en rapport via internet där man talar om vad man tyckte om produkten. Den produkt man testat får man behålla och för varje rapport, som man skickar in, får man poäng. Ju fler poäng man får desto flera produkter får man testa.

När man registrerar sej klickar man i en profil om vad man är intresserad av. Utifrån den skickas produkter ut. Jag har hittills fått prova på Ost ifrån Falbygden, Wrigleys Extra Pastiller, Kyckling ifrån Kronfågel, Flux och Wippies.

Nu hoppas jag att just du, som inte är Buzzador, registrerar dej! Det kostar inte en krona att vara med och det är verkligen skoj att få testa nya produkter!!! Om du registrerar dej via den här länken får jag extra poäng och får då chansen att prova ännu fler produkter!


TACK!!!!

Förresten, är du redan en Buzzador? Vad har du fått prova för produkter?


Kommentarer
Postat av: Anna/E-tuna

Jag anmälde mig till Buzzador för några dagar sedan, så nu står jag på kö för att bli en Buzzador. Jag längtar tills jag får mina första "prov-produkter".

Hur länge dröjde det innan du fick dina första produkter från det att du anmälde dig??

2008-04-23 @ 20:16:14
Postat av: Lindas krypin

För mej tog det inte länge alls förrän jag fick prova pastiller från Wrigleys :-)

2008-04-24 @ 10:49:01
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: Ida

Ja jag blev medlem för ca 1 år sedan och har nu fått hem min första testgrej, en wippies trådlös router, tyvärr fungerade den inte för oss (satt och pratade med support länge igår) men de skulle skicka en annan enklare router istället, så jag får väl se om det går med den. Den vi haft gick sönder för ett tag sen, så det kändes helt perfekt att få en gratis :-)

2008-04-25 @ 09:10:20
URL: http://idasusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0