Tävlingar på semestern!




Tävla om en vacker löpare från Nyblom & Kollén. Den kan ni vinna hos Lissboden!
Tävlingen pågår till 31/7
'



Tävla hos Mitt liv på landet om en flaska Maison Belle rengöringsspray, en handduk från Nyblom & Kollén och en diskborste från Iris hantverk. Tävlingen avslutas den 3/8.




Tävla om boken Himlagott hos Aratorp!





Hos Hus vid havet kan man vinna vackra böcker, ett chakraljus eller ett armband! Tävlingen pågår till 27/7



Min tävling. Nästa dragning blir den 31 juli


Jag är med och tävlar hos Vitt och Vältummat! Där kan man varje månad vinna en fin gästhandduk i frotté med valfritt monogram.





Jag tävlar hos Ofelias hus om fina priser från Chic Antique. Där kan man vinna två större fat i den franska, lantliga stilen och två små fat med den franska liljan!
Avslutas 15/8!






Hos Stinas butik kan man vinna ett presentkort från Ellis Corner.
Jag är med och tävlar! Tävlingen avslutas den 9 augusti.




Jag tävlar om en krona hos Mysigt hemma. Avslutas 3/8.





Jag tävlar om tre vackra bokstäver hos DESIGNE. Avslutas 25/7!



Jag tävlar om 4 olika priser hos Lauras! Avslutas 26/7. Den vackra HEM LJUVA HEM-skylten skulle gärna få flytta hem hos mej :-D




Tävla om en fin kökshandduk hos Min lille lykke. Avslutas 28/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0