Tävling som första inlägg på länge....

Ja, vad har hänt kan man ju undra? Jo, tiden räcker inte riktigt till längre och då har bloggen fått stryka på foten. Ska försöka att minska ner mina åtagande i någon förening så att jag hinner med mej själv och familjen lite bättre... Då kanske någon fler inlägg kommer att dyka upp i framtiden :-)

I alla fall, ett litet inlägg med en tävling tänkte jag göra i alla fall. Bloggen Hellys Jul tävlar ut en bok - "Pepparkakshus och mera julhus" och den vill jag såklart vinna!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Oh vad kul med ett litet livstecken :) Saknar dina inlägg ska du veta :)

2011-11-10 @ 22:07:00
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0