Mera tårta!

Ikväll har vi besökt brorsdotter Lova för att gratta henne lite i förväg på födelsedagen (som infaller imorgon). Där fick jag äran att ge lilla Sam mat och det var sååå mysigt ;-)

Sen har jag passat på att, i år igen, anmäla mej till en Julswap. Vill du veta vad det är, läs här!




Ska ta och krypa ner i sängen nu där mannen i huset redan sover sedan länge. Så är det att vara jägare och stiga upp okristligt tidigt .... Själv sover man gott när han drar iväg ut till skogs!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sofi H

Nej jag antar att det är så. Kroppen har ju både den ena och den andra mekanismen för att fixa en förlossning så jag tror hel klart att man kan lita på sin kropp. Men, finns tillfälle och man klarar av det så är det nog inte helt fel att fylla på med lite energi. :)



Nej, jag förstår det där med att han inte fick "peppa".. jag har en känsla av att jag ev kan reagera på samma sätt :)



Mackorna efteråt är ju vida omtalade så dom ser man nog fram emot, lite i smyg iaf ;)

2010-09-21 @ 14:08:32
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0