Bloggvärlden kryllar av tävlingar!

Oj, vad mycket mysiga tävlingar som dyker upp här på höstkanten! Jag började med att vara med i någon men sen blev det bara fler och fler och fler.....

Hos Tekla Maräng kan man vinna både handkräm ifrån Green Gate men även de här fina Green Gate-burkarna! Det är burkarna som är min önskevinst! Avslutas 17 november 21.00
Hos Malin / Vit poesi kan man vinna ett paket med servetter från Tine K och två små skålar i mullvadsbrunt från Kamelo. Avslutas 15 november  Utlottning hos Malin/Vit Poesi!
Jättefina kökshanddukar med pepparkaks-recept på, samt två pepparkaksformar, kan man vinna hos Huset vid ån. Jag som aldrig gjort egen pepparkaksdeg än. Vinner jag den här tävlingen så lovar jag att inte köpa degen på Ica i år ;-) Avslutas 8/11  TÄVLING HOS MIG TOM.7 NOV.
Ett underbart Green Gate-inspirerat lapptäcke lottas ut hos "Vita rosor och förgätmigej". Bloggens ägare har själv gjort täcket och firar att hon passerat 30 000 besökare genom att lotta ut det åt någon lycklig vinnare! Avslutas 30:e november  


Kommentarer
Postat av: Lova

I sommras kollade jag på satc boxen. med alla avsnitt. Och har sett både satc 1 och 2. dom är jättebra!;)

2010-11-07 @ 15:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0