Tips till min Julswappare :-)

Jag är med i Julflickans Julswap och för att hjälpa min hemliga julswap-vän så ska jag svara på några frågor som Julflickan lagt ut på sin blogg!

  1. Vilken strumpstorlek har du?
    Svar: 37
  2. Vilken är din favoritfärg?
    Svar: Svart och Vitt
  3. Har du badkar?
    Svar: Ja (och bastu)
  4. Vilket är ditt älsklingsgodis?
    Svar: Surisar
  5. Vilken är din favoritdoft?
    Svar: Fräscha, lätta dofter
  6. Har du några allergier? Vilka?
    Svar: Pälsdjur och nickel. Doftljus och andra doftande saker funkar inte heller i vårt hem eftersom jag har allergisk dotter....
  7. Föredrar du kaffe eller te?
    Svar: Både och
  8. Finns det något du absolut inte vill se i din julklapp?
    Svar: Dadlar
  9. Har du någon hälsning till din hemliga tomte?
    Svar: Ja, känns ingen oro för att skicka en hemlig klapp till mej, jag kommer att vara nöjd med allt! (förutom dadlar då, ha ha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0