Jag lever :-)

Nu är det nästan två veckor sedan jag skrev här i bloggen av olika anledningar, men nu kommer en liten uppdatering från mej ;-)

Sedan sist har jag hunnit delta i Blodomloppet i Umeå. Dit for vi med två bussar ifrån Dorotea kommun och det var en jätterolig upplevelse!! Jag promenerade 5 km i rask takt, det är vad min rygg klarar av just nu. Inga springande steg fungerar....

Dagen efter Blodomloppet fyllde Alva 5 år! Vi gratulerade henne med några paket på morgonen och sen kom gratulanter hela eftermiddagen och kvällen!

 

För två dagar sen så lärde sej Alva att cykla! Hon har fått en ny 16" cykel och den trodde vi först var lite för stor men nu cyklar hon jättebra! Morbror Tony har varit här och tränat med henne några gånger och nu cyklar hon jättebra!

Idag fick jag en överraskning av mina kära, en fin blomma med en fin vas, ett morsdagskort och en hallon/chokladtårta med grädde. De tjuvstartade morsdag idag för imorgon kommer vi att besöka min mamma och svärmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0