Välkommen 2010!

Ja, då var det dags att skriva 2010. Ett nytt år med nya utmaningar och möjligheter. Är så lycklig att jag får vara tillsammans med min underbara familj som jag älskar mest av allt!

Mats och tjejerna ser Alla vi barn i Bullerbyn och mår gott och själv har jag just ätit en hårdmacka med gravad lax... Mums!

Ska ta och sätta mej och titta efter lite nya gardiner, nu är man sugen att ta bort julen och göra vår i huset. Funderar på de här gardinerna till köket:

ZoomaMOA panellängd 2-pack, 98,- hos Jotex


Vad tycker du? Gillar du gardinerna?

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja dom va la jäkla tjusig. Kan det bli annat med det snygga namnet ;) Nä skämt å sido men dom va väldigt fina. Blir nog ljust och fint till våren. Och pang bra pris!

2010-01-01 @ 13:02:18
URL: http://enmoasliv.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

jättesnygga gardiner och i mina favorit färger,våriga och frächa...

kram lolla

2010-01-03 @ 12:26:14
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0