Umeå imorgon!

Ja, imorgon drar vi till Umeå. Emmy ska göra sitt första arbets-EKG för att hålla kolla på hjärtfelet (LQT1). Den här gången tror jag inte att hon behöver ha någon EKG-ryggsäck men vi får se när vi kommer dit.

Vi kommer att åka kvällen innan för att sova över på patienthotellet Björken.

Idag har tjejerna lekt hela dagen. Emmy har haft en kompis på besök. En av årets julklappar helt klart en favorit. Det var en 10-pack Play-Doh-lera som vi köpte på Ica Maxi. Klart roligast verkar vara att tillverka mat. Idag skrev de Menyer och sen fick vi beställa mat som de sen tillverkade och bjöd oss på :-D. Vit lera i glas blev mjölk och röd lera blev ett glas rött vin.... ;-) 

Hasbro Play Doh Modeling 10 Pack 2 Ounce Jars

Den här Play-Doh-leran är väldigt bra för den torkar inte alltför fort och går bra att spara länge, bara man håller burkarna stängda :-)

Nu ska jag ta och krypa in i bastun och läsa en god bok (och kanske fredagens Klick!)

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, den leran är bra! =)

Tjejerna älskar lera, men vårat "förråd" är slut, så jag ska se vad som finns i Lycksele imorgon. Ska ju dit med Tilda och röntga benet. Se att det ligger rätt och prata med läkare... Så skönt att man har en svärmor som ställer upp i vått och torrt. Hon följer med mig som sällskap!! Verkligen superjobbigt att I jobbar borta, speciellt såna här ggr.

Kram

2010-02-01 @ 09:05:26
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0