London-collage

Här kommer ett litet London-collage, blandade bilder i blandade storlekar :-)

Resan till London var fantastisk och jag hoppas verkligen att jag får chans att åka dit igen inom en snar framtid! Vädret var inte det allra bästa och jag åker gärna dit igen för att få uppleva ett lite varmare London och gärna få åka till ställen en bit ut på "landet" :-)

Resan bestod av flera dagars besök på BETT, en stor IT-mässa med fokus på utbildning. Det var otroligt roligt att se vad som är på gång i branschen och vilka nya bra produkter som kommer! Där träffade jag också en fin blå boll :-D   (se bilden nedan)

Kvällarna bestod av besök på en engelsk pub, en italiensk och en kinesisk restaurang. En Caffe Latte på Starbucks hann vi också med, mums!

En kväll tog vi buss, tunnelbana och promenerade för att se några sevärdheter. Vi var och tittade på bland annat Buckingham palace, Picadilly cirkus, Westminister Abbey, Big Ben, The house of parliaments, London Eye mm mm. Tyvärr var det rätt mörkt då så korten blev lite si och så...

Lite shopping hann vi också med och då handlade jag enbart till småtjejerna :-) Besökte en Disney-store som hade ofattbart mycket Disney-prylar. Där blev det lite Hanna Montana-inköp som tjejerna jublade över när jag kom hem ;-)


Kommentarer
Postat av: Irene

Ja det var en jätterolig resa. Precis som du säger, skulle jag gärna återvända dit och få se mer av landsbygden i England. Få uppleva en bymarknad, en pub på landsbygden mm. Så vi får väl ta och planera upp en resa, eller hur syrran?

2010-01-19 @ 22:37:08
Postat av: fia

å vilka mysiga bilder , kanske man skulle åka dit nångång. hört att landet i england ska va någe sagolikt.

må så gott.

2010-01-20 @ 12:25:15
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0