Engagemang!

Ja, ibland blir jag förundrad över hur engagerad man kan bli kring ett TV-program ;-)
Jag vet att det är långt ifrån lika många som ser
 
som förr, men jag följer programmet i alla fall.... '
Ikväll hade jag egentligen bara en önskan och det var:
Måtte inte Jimmy vinna!!!

Först tyckte jag att det var skitsynd att inte Sanna kunde få klå honom i
första tävlingen om finalplatsen men sen gick det över i jubel när
Hans vann den andra finalplatsen.

När det blev öråd så trodde jag faktiskt att det skulle bli 4-4
men någon av Jimmys s.k. allierade måste ha svikit.
Antingen Veronica eller Fredrik....

Att Hans vann var i alla fall skönt för han var i mina ögon
en mycket mera värdig vinnare än Jimmy, som igenom hela
programmet trott att han varit Gud fader själv..

Hans Brettschneider. Foto: Erika Rydberg/TV4
Grattis Hans!!

Sen då till gårdagens fiasko. Tjejerna och jag följer även

och döm om min förvåning när Agneta åkte ut??
Varför inte Rabih, Willy eller Birro????? Sånt där gör mej lite smått
förbannad, mest på TV4 som fortsätter med de
sjuka reglerna som gör att de bästa åker..... Ja, ja, så är det!

Agneta och Tobias Foto: TV4

Slutligen till TV4:s nya komedi Solsidan!

Bakom kulisserna på Solsidan. Foto: Morgan Norman/Söderberg Agentur/TV4

Första avsnittet var verkligen bra! Felix Herngren, Mia Skäringer,
Josephine Bornebusch och Johan Rheborg var kanonbra! 


Kommentarer
Postat av: Kia

Här är ännu en som blev glad när Hans vann. Hade Jimmy fått rösterna vet jag inte vad jag skulle ha gjort! haha!

2010-01-30 @ 22:14:47
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Vendela

Jag är också så glad att Hans vann! Tålde inte den där Jimmy!



Apropå Lets dance; tyvärr blir det ju helt åt skogen när tittarna får rösta; för tyvärr så röstar de på PERSONERNA istället för att se hur de DANSAR! Dessvärre tror jag, att om de tar bort den allmänna röstningen, så kommer programmet att tappa betydligt i populariet. Lite moment 22 det där ;-)



Det blev ju så fel det kunde bli igår när Agneta åkte. Det var många som borde åkt före henne....



Jag tyckte också Solsidan var bra :-)

2010-01-30 @ 22:58:34
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0