Äntligen fredag

Ja, nu är det äntligen fredag. Det känns som om jag behöver en sovmorgon. Det har varit hektiska dagar på jobbet och senaste sovmorgonen var länge sedan eftersom jag var på resande fot helgen som var.

På lördag ska jag (eller Mats) gå på bio med Emmy. Det har hon sett fram emot länge. Det är Göta Kanal 3. Hon har sett de andra två och verkligen gillat dem, främst nr 2. Dessutom har hon nästan aldrig varit på bio så det blir roligt för henne.

Nästa bio tror jag är Alvin och gänget 2 och den skulle nog båda två vilja se tror jag... Kan nog bli ett biobesök då också :-)

Nej, nu ska jag ta och göra mej klar innan vi ska på förskola/skola och jobb!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0