Fettisdag - verkligen en fet dag :-D

Ja, idag är det fettisdag och det har verkligen varit en "fet" dag :-)
Det har slunkit ner både semla, kebabtallrik och sen tårta (min mamma fyller 79 år idag!).

Snart ska jag bänka mej och se jaktstarten i skidskytte som startar 19.30.
Tyvärr är ju tjejerna rätt långt efter så vi får väl se hur det går.
Lite senare ikväll går även herrarnas jaktstart.

Jag har också fått besked från

Buzzador

att jag får vara med i testet av L´ORÉAL YOUTH CODE.
Däremot blev jag inte utvald att få testa Dove Invisibel.
Jag är i alla fall glad att jag kom med i ett av testen!

Slutligen så påminner jag er om :s erbjudande om en
GRATIS fotobok på 24 sidor!
INGA dolda kostnader eller porto.
Sista dag - 28 /2 !!


Kommentarer
Postat av: Vendela

Oj oj vilken FET tisdag du haft :-) Själv har jag då inte ätit någon semla, är inte så förtjust i dem, tycker det är för mycket grädde och bulle bara. Men det är bara tur det, för jag tycker om så mycket annat gott ;-)



Trevlig kväll!

2010-02-16 @ 20:40:25
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Bea

Åh, för mig blev det tvärtom med testerna, jag kom med i Dove´s. =) Skoj, då får vi buzza varandra! ;)

Tråkigt väder det blev idag, nu har vi ju varit bortskämda med sol i flera dagar... Ikväll ska jag börja en fotokurs här på byn, så jag äntligen kan börja ta rikigt fina bilder med min nya kamera. Ska bli jätte skoj! Och imorgon ser jag fram emot ett besök på mvc igen! Kram

2010-02-17 @ 08:09:48
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Linda,

vad roligt att du vill vara med i min tävling! Läste ditt inlägg och fick ett gott skratt, det blidde en massa gott, helt rätt!! Jag bakade ett antal semlor och det fick bli också kanelbullar, så vi var två som svullade den dagen :P



Ha en underbar fortsättning på veckan!

Kramar Elin.

2010-02-18 @ 00:30:51
URL: http://www.elinsshabbyromantic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0