Tjejkväll

Just nu är det bara vi tjejer hemma för mannen är på en liten tur med min bror och en kompis på lite fiske. Vi har bara tagit det lugnt ikväll och de har just lagt sej. Just nu sitter jag och planerar för att göra om i ett utrymme i huset som på ritningen kallas "syrum" men som just nu består av två garderober, ett skrivbord och en massa skräp! Där har jag tänkt att göra hyllor i hela rummet så att jag kan få ett bra förvaringsutrymme för inredningssaker mm mm. Längs en vägg ska skrivbordet få stå kvar och där kan jag förhoppningsvis sitta och sy och pyssla sen. Det är länge sedan jag haft ro att sitta ner och göra nåt sånt men det kanske blir framöver, vem vet...

När jag nu liks sitter vaken helt själv så tänkte jag tävla lite. Har hittat många norska bloggar som har tävlingar med fina priser och nu tänkte jag delta i någon av dessa!



Tävling hos Ingvilds Englehjem. Dragning den 5/8



Hos G-Anette's Kreativiteter kan man vinna mössor till hela familjen! Dragning 8/8.



IMG_3692

Vinn en tredelad skål från Riviera Maison i Molde hos Hege's Cute N Cool Blog. Dragning 29/8





Hos Nita's lille side kan man vinna en bricka från Rice, servetter från Marimekko, doftljus, stora knappnålar från Söstrene Greene och en godispåse! Dragning 20/8!




Hos Birgittes blogg kan man vinna en franskinspirerad kudde och en fin dokumentrulle. Dragning 10/8





Hos Home by Virginia kan man vinna ett presentkort på 300 kr från Arbeidshuset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0