Sköna helg

Ja, nu är det lördag och vilken härlig dag det är. Sova lagom länge, äta frukost, läsa tidningen - lugnt och skönt... Idag har jag tagit en bastu på morgonen och det är också ljuvligt!

Nu sitter jag och bläddrar igenom några kataloger coh funderar på om man ska göra nåt nyttigt idag eller bara ta det lugnt ;-)

Imorgon åker mannen i huset iväg på älgjakt och blir borta en vecka. Då får tjejerna och jag mysa för oss själva en vecka. Längtan kommer att vara stor men när man då tänker på älgköttet som förhoppningsvis så småningom hamnar i frysen, då får man stå ut! Har man frysar fyllda med älgkött, fisk och svamp, då är man rik!

Till veckan ska Emmy till Lycksele för kontroll av astman. Hon har infektionsastma men på sista tiden tycker vi att den varit mycket bättre. Hoppas (!) att den håller på att växa bort. Få se vad de säger om svininfluensavaccineringen. Det kan ju vara så att de tycker att man ska vaccinera henne, just för att hon har astma.... Ja, ja, vi får väl se vad de säger. Till Lycksele följer min mamma också, blir nog en tur på Dollarstore skulle jag tro :-D

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja Neo har också varit jättebra i sin astma sen i våras, och det var heller inte så farligt under förra vintern, så vi hoppas precis som ni att den kanske tänker växa bort, men hoppas för mycket det gör man då inte. Har tele tid med Neos läkare i morrn och får väl höra då vad han säger om vaccineringen, han är ju under tre år men han kanske ändå tycker att han ska ta den, jag hoppas inte :-)

2009-09-07 @ 17:26:11
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0