Höstpyntat i TV-rummet



Ja, hösten är här och nu har det gröna i TV-rummet plockats bort och istället huserar nu orange och bruna saker där inne. Jag tycker det är jättemysigt när kvällarna blir mörka och man får tända ljus och må gott. Planen var att TV-rummet skulle inredas med lila men det får vänta tills efter jul. Tills dess ska jag göra en ny tygtavla med ett lila-mönstrat tyg som jag redan köpt. Den svarta Cult Design-ljusstaken fick jag av storasyster när jag fyllde år och de fina Change-manchetterna fick jag av mina barn och maken. Parade ihop dem med en som jag hade sedan tidigare med höstlöv på, tyckte att de passade bra tillsammans. Ljusfatet från IKEA använder jag året runt och byter bara ut dekorationen på det. De tre vaserna i bokhyllan har jag köpt i fjol i Ellos. De har jag pyntat med "fusk"-höstlöv.

Nu ska jag gå in och hjälpa maken med middagen, älgskav i pitabröd blir det!!


Kommentarer
Postat av: Mailn

Riktigt fint inrett!

Själv älskar jag med lila, men de fick bli hemma hos oss nu till hösten...



Men otroligt fint! :)

2009-09-26 @ 17:27:17
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/
Postat av: Therese

Så snygg din tygtavla är!

2009-09-27 @ 10:54:34
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0