Tjejhelg!

Imorgon drar jag iväg på en tur till Sundsvall med ett tjejgäng. Det blir shopping, mys och Ladies Night. Återkommer till hemmet på söndag. Har spenderat kvällen med att bada tjejerna. Sen har jag läst för dem och Emmy har läst för mej och Alva ;-) Hon har blivit sååå duktig på att läsa! (stolt mamma...)
Myste lite extra med dem innan de somnade eftersom det blir tre dagar som jag blir borta ifrån dem....

Har också suttit och fyllt i Hälsodeklarationen inför vaccination mot A(H1N1).. Vi ska försöka vaccinera oss till veckan. Emmy tillhör riskgruppen och då verkar det som om vi kan ta hela familjen när vi liks ska ner på sjukan.

Hur gör du, tänker du vaccinera dej?


Kommentarer
Postat av: Vendela

Ja, vi lär nog vaccinera oss hela familjen. Har väl som de allra flesta andra funderat lite hit och dit men jag kommer nog följa med strömmen...:-)



Trevlig helg!

2009-10-29 @ 23:02:29
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Vanja

Vi kommer åxå vaccinera oss hela familjen.. alla utom lilleman som e för liten!

2009-10-30 @ 06:22:16
Postat av: Kia

Ja, vi har till sist bestämt oss för att vaccinera oss allihopa. Utom Elina. Hon är för liten.

Jag ska ta på måndag med jobbet. Sedan när de är dax för Alice att ta så får resten av familjen ta samtidigt som henne. Så är de gjort!

2009-10-30 @ 09:47:51
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Viktoria Eriksson

Hejsan,

vi ska inte vaccinera oss.

2009-10-30 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0