Snart frukost

Nu är det snart dags för frukost - Hotellfrukost!! Det brukar ju alltid vara kanon så jag hoppas på att det är bra här också. Sen ska vi traska runt på stan här i Sundsvall idag innan vi ska göra oss klar för festen ikväll.

Natten har väl varit rätt orolig, det är alltid så när jag sover på ett nytt ställe. Enda fördelen är att ryggen inte hinner stelna till eftersom man rör sig hela tiden :-)

Idag ska tjejerna ut på en rolig tur. De ska åka till Leos Lekland med ett gäng kompisar och morbror Tony. Oj, vad de var förväntansfulla när jag pratade med dem vid 8-tiden imorse :-) Saknar dem....

Nej, nu ska jag ta och klä på mej innan vi ska gå ner och äta frukost!

Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0