Premiärvecka!

Till veckan är det säsongspremiär för några serier, som jag följer ibland, och några som jag ser nästan jämt. Tillsammans med de som redan haft säsongspremiär så ser min TV-tablå ut ungfär så här:

Måndag 19.30 TV4, Halv åtta hos mig (Säsongspremiär)
Måndag 21.00 Kanal 5, CSI NY

Tisdag 20.00 TV3, Navy CIS (Säsongspremiär)
Tisdag 20.00 Kanal 5, Ugly Betty (Säsongspremiär)
Tisdag 21.00 Kanal 5, Desperate Housewives (Säsongspremiär)

Onsdag 20.00 Kanal 5, Arga snickaren (Säsongspremiär)
Onsdag 21.00 Kanal 5, Greys Anatomy

Fredag 20.00 TV4, Idol 2009

Lördag 20.00 TV4, Körslaget
Lördag 22.20 Kanal 5, CSI Miami

Några av programmen spelas in och sen ser jag dem i efterhand då det passar.... Vissa (bland andra Halv åtta hos mig och Arga snickaren) kan bli utelämnade helt om jag inte har tid och lust att se dem...

Jag har börjat använda mej av tv.nu som TV-tablå, den funkar faktiskt väldigt bra och där kan man lägga till egna Favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0