Oj, vad dålig jag har varit....

... på att blogga. Senaste tiden har det varit mycket att göra och lite tid till att blogga. Sen tycker jag att det är trist att nästan aldrig få några kommentarer, det kanske är därför som lusten att blogga nästan försvunnit också.....

I veckan var jag till Stockholm över dagen, det är egentligen otroligt bra, att det går att flyga fram och tillbaka samma dag. I torsdags var Emmy på Simklubbens Lek & Plask, hon tycker att det är sååå roligt och jag tycker att det är skönt att hon kan få bra träning att vara i vatten och så småningom lära sej simma.

Jag är själv halvdålig i vatten och har aldrig kommit så långt som att lära mej att crawla... Bröstsim är det som gäller och speciellt fort går det inte :-)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har varit ledare för lek & plask och simskola här för ett antal år sedan, under tiden jag var aktiv och tävlade i simning. Det var så himla kul med de små, men alla ville ha uppmärksamhet och det var lätt hänt att man missade när någon skulle visa hur duktiga de var :-)



Dina inlägg syns inte på bloglovin längre (inte hos mig iaf). Kikade in nu och såg att jag missat en massa inlägg här :-/

2009-10-18 @ 16:32:35
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Vendela

Javisst tappar man lusten att blogga när man får lite kommentarer. Så funkar jag med - men jag är övertygad om att det är viktigt att själv vara aktiv: svara på kommentarer man får, samt själv lämna en kommentar efter sig i olika bloggar man läser! Försök med det så ska du se att du kommer få fler kommentarer :-)



Trevlig söndagskväll!

2009-10-18 @ 17:52:42
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0