Kyligt...

Idag vaknade jag vid 7.30-tiden och hörde att det mumlades i köket. Bredvid mej sov Alva och jag slumrade till igen. Efter en liten stund vaknade jag till igen av att älsklingen och Emmy stod bredvid mej med tända ljus och fika på säng! De hade klivit upp klockan 7 och spelat UNO :-)

Efter det har vi hunnit med en massa saker, fast klockan bara är 10.30.... Båda tjejerna är badade och sitter nu och ser film. Idag ska vi på dop!! Jättemysigt! Det är våra goda vänner M&C som döper sin lille kille idag! Längtar...

Tänkte visa er hur vackert det är på vår baksida just nu.


Kallt och frostigt....


Kommentarer
Postat av: Vendela

Men vilken söt familj du har - frukost på sängen! Vad mysigt :-)



Vilka vackra bilder! Jag tycker frostbeklädd mark är bland det vackraste som finns - mycker finare än när snön lagt sig :-)



Kram

2009-10-04 @ 09:52:14
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0