Vilket väder!

Igår var det så vacker. Snön föll och det blev vitt, ljust och fint. Sen kom plötsligt regnet så nu är det blött, halkigt och grått igen.... Trist!!

Emmy har just kommit hem från en kompis medan Alva har målat vattenfärg i flera timmar :-)

Själv hade jag stora planer att göra skorpor idag men jag har bara latat mej. Eller, rättare sagt så har jag väl gjort lite nytta eftersom jag både vikt tvätt och tvättat mera ....

Till middag idag blir det en av barnens favoriter, Ugnsstekt röding med potatis. Mums!

Nu kommer mannen i huset hem så nu ska vi dricka kaffe!

Ha en fortsatt bra söndag!

PS! Titta in lite senare för då har jag dragit igång en tävling!! DS!


Kommentarer
Postat av: Catarina

Här är vi också så trött på vädret, barna hann bara ta fram pulkorna igår, så smälte allt bort. SUCK

2009-11-15 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0