Umeåresa!

Ja, nu är jag och Mats i Umeå för en myshelg. Vi har varit lediga idag så dagen började med god macka på Myway innan vi drog iväg mot "stan". Direkt vi kom hit så fixade jag nytt pass (har mitt namn som ogift på mitt förra pass...) på polishuset och sen bar det av mot Ersboda. Där köpte vi en ny bilstol på Barnens hus till Alva. De hade satt ner den 600 kr från 1295 till 695 kr.

Klicka för att se nästa bild
Efter det så hann vi med både Systembolaget och Rusta, där vi köpte nya gångmattor till hallen, innan vi åkte in mot stan för att checka in på Profil Hotels. Det är ett jättefint hotell med fräscha hotellrum (platt-TV, kylskåp och sköna Carpe Diem-sängar), god frukost och bra läge. 

På eftermiddagen tog jag en sväng på stan och strosade runt lite medan Mats såg på TV på hotellrummet!

Nu ligger vi i sängen och ser på TV efter att ha ätit god mat på Allstars här i Umeå. Jag åt Fabulous Fajita Pita och Mats åt Touch Down pepper steak. Efter det så såg vi en stund på Idol innan vi vandrade hemåt.

Imorgon blir det shopping här inne i stan. Kan tänkas att det blir en öl/cider på Bishop med en ost och korvtallrik när vi blir sugna :-D

Ha en fortsatt bra helg!
Ni glömmer väl inte att tävla i min tävling där ni kan vinna ett pärlvirkat halsband!

Kommentarer
Postat av: Elsie

Hej!

Ha en riktigt fin dag.

Nu blir det melodikrysset här, sen en promenad för äntligen skiner solen.

/Kramar

2009-11-21 @ 10:05:44
Postat av: Nina

Sån där bilstol har vi till Melvin oxå! Den är kanon!!!

2009-11-22 @ 13:35:40
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0