Robinson - lekstuga?

Men vad är det som händer? Om deltagarna inte hoppar av självmant så är de glada att bli utröstade? Vad trodde de att de skulle vara med på? En tävling där alla vara ärliga, reko och med tävlingsdeltagare som inte tänkte på sej själv? Jag förstår att Linda lät mycket besviken när Christian sa att han ville bli utröstad. Att han sen dessutom trodde att han skulle få vara med på pristävlingen, det säger ju ganska mycket....

Men, vad gjorde Rafael där egentligen under ö-rådet? Hm, det var lite lurigt :-)

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Precis så har jag också funderat, och som sagt vad gjorde Rafael där?! Nu är jag "fast" jag som inte skulle följa programmet... hi,hi!

2009-05-03 @ 12:26:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0