Ojsan, vad länge sen..

Ja, nu var det ovanligt länge sedan jag skrev nåt på bloggen ;-)

Helgen har i alla fall tillbringats lite här och där. Igår var Alva på födelsedagskalas på simhallen så då blev det bad för mej också. Sen var vi till Häggtorp för lite grillning och Melodifestival. Tjejerna somnade vid 23-tiden på soffan så de fick vi bära ut till bilen när vi for hemåt vid 00.30-tiden.

Storasyster har dragit till Italien tillsammans med man och ett kompis-par. Där ska de hålla till en vecka. Hoppas att de får det jättehärligt!!

Idag har vi varit hemma och donat. Mitt projekt ser ni nedan. Jag har målat pallkragar och bytt ut kring vårt jordgubbsland. Jag har också jordförbättrat med naturgödsel och sen lite täckbark. Längst ner blev det ett litet "fack" där jag ska sätta sallad hade jag tänkt. Sen ska det bli en till pallkrage med lite morötter och sånt!

Nu ska jag ta mej en bastu innan vi ska se något inspelat program på TV.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tjusigt det blev när du målade kragarna, själv funderar jag på vitrolium så de ska se grått och gammalt ut, men vet inte om det är bra för växtligheten tro? Men det projektet ligger låååångt ner på min att göra lista för tillfälle. Kram!

2009-05-18 @ 08:38:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vinnaren på min tävling om 500:- rabattcheck av Polarbröd är nu utsedd. Vinnarinlägget verkar inte vilja publiceras, men det kommer nog om en stund.

Ville i alla fall titta in och säga GRATTIS till 500:- rabattcheck. Maila dina adressuppgifter till mig innan 18.00 i morgon.

Ha en fortsatt bra vecka!

2009-05-19 @ 22:44:21
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: Rebecca

Kikar in igen för att säga att du var vinnaren på 500:- rabattcheck hos Polarbröd. Men jag måste ha dina adressuppgifter väldigt snart. Senast i morgon innan 12.00 annars måste jag tyvärr utse en ny vinnare. Polarbröd behöver ha in adressuppgifterna på fredag.

Hoppas du har en härlig kväll.

2009-05-20 @ 19:14:50
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky
Postat av: Jenny - Mamma, husbygget och viktväktandet

Hej, tack för att du var med i min Polarbröds tävling, vinnaren är nu korad!



Ha en fin kväll! Kram Jenny

2009-05-20 @ 19:38:16
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0